Bestilling og levering

De følgende vilkår og betingelser gælder for køb af varer på mithjerterum.dk (gældende indenfor DK’s grænser)


Bestilling

Webshoppen mithjerterum.dk er selvfølgelig åben 24 timer i døgnet, så du kan shoppe, lige når det passer dig.

Du vælger blot de varer, du gerne vil købe og lægger dem i "indkøbskurven". Du kan løbende redigere i indholdet af din kurv, hvis du vil ændre noget undervejs.

Når du er klar til at bestille, klikker du på "gå til bestilling". Herefter indtaster du dine personlige oplysninger, vælger betalingsmetode og leveringsmetode, godkender handelsbetingelserne, og gennemfører betalingen. Når købet er gennemført, modtager du automatisk en ordrebekræftelse via mail.

Vi tager forbehold for udsolgte varer og trykfejl.

I tilfælde af forsinkelser, restordrer eller udsolgte varer, vil vi hurtigst muligt kontakte dig.

Betaling
På mithjerterum.dk kan du betale med følgende kreditkort:
• VISA/Dankort
• VISA
• VISA Electron
• MasterCard
• MasterCard Debit

Vi trækker først pengene, når varerne er sendt fra vores lager, eller ligger klar til afhentning i vores butik.

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det godkendte beløb. Vi opkræver ikke gebyr for betaling med kreditkort.

Alle priser er i DKK og inklusiv moms.

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her.

Levering og fragtpriser:

Mithjerterum.dk tilbyder fri fragt i Danmark på ordrer over 400 DKK.
Fragt under 400 DKK. koster fra 39 DKK.

Leveringstiden er typisk 1-3 hverdage. Der kan dog opstå forsinkelser hos fragtfirmaet, som gør at leveringstiden i nogle tilfælde bliver længere.

Vi sender med GLS, som leverer til den pakkeshop, der er tættest på den adresse, du har opgivet som leveringsadresse.

Du vil modtage en mail/sms, når din pakke er på vej. Her kan du finde tracking-informationerne, så du kan spore din pakke, på dens vej til pakkeshoppen.

Hvis du ikke afhenter din pakke indenfor 14 dage i pakkeshoppen, har vi har retten til at kræve returomkostninger på 99 kr. Dette gælder også, hvis du nægter modtagelsen af pakken. Disse omkostninger ved returfragten vil vi således fratrække ved en kreditering af ordren.

GLS kan i nogle tilfælde være nødt til at omdirigere din pakke, hvis pakkeshoppen du har valgt, er fyldt op. Det sker dog heldigvis sjældent.